Tuesday, October 29, 2013

Otaku Urule's IOP10:Zombie Apocalypse "Of Vampires and Vampire Hunters"

Another round from Otaku Urule's IOP10 with those coo9l cats from Hellsing and Abraham Lincoln:Vampire Hunter.

----------------------------
"HELLSING" COSPLAY
----------------------------

"Alucard" gender bender
(Zhykrys Sevastra)

"Alucard" gender bender
(Zhykrys Sevastra)


"Alucard" gender bender
(Zhykrys Sevastra)

"Walter Domez"
(Ralph Quiambao)

"Walter Domez"
(Ralph Quiambao)



"Walter Domez" gender bender (Mama Christina)
"Walter Domez" (Ralph Quiambao)


"Seras Victoria"
(Eiri Mina)

"Seras Victoria"
(Eiri Mina)

"Seras Victoria"
(Eiri Mina)

"Seras Victoria"
(Eiri Mina)

"Seras Victoria"
(Eiri Mina)

"Seras Victoria"
(Eiri Mina)
--------------------------------------------------
ABRAHAM LINCOLN:VAMPIRE HUNTER
--------------------------------------------------

"Abraham Lincoln"(Antonio Adlawan, jr)

"Abraham Lincoln"(Antonio Adlawan, jr)


"Abraham Lincoln"(Antonio Adlawan, jr)

No comments:

Post a Comment